Fanny

Vår käraste vän Fanny är hemma i Göteborg igen. Det är cirka 7 månader sedan vi hängde ihop alla tre - stört lång tid! Så därför tänkte jag att det kändes rätt att ta med Fannys pärltavla idag. Den är gjord av cirka 17000 pärlor och var en 19-års present. Den är 80x60cm stor. Har ni frågor så tveka inte att ställa dem! Dessutom: Är ni intresserade av att beställa något liknande - ni kan själva välja bild, storlek och hur många färger ni vill använda er av - så går det bra att skicka en förfrågan till [email protected]. Perfekt present!


Av J. Wallin


Hej och välkomna!

Sakta men säkert går det framåt här. Snart kanske det till och med kommer upp några bilder.

Om bloggen: Startades i maj 2010 (precis nu alltså) och handlar om design, hantverk och inspiration. Johanna - designer och sömmerska - visar upp sina plagg. Vi pratar om saker som vi inspireras av och saker som vi inte inspireras av. Nej, vad inspireras man inte av egentligen? Så som sagt, saker vi inspireras av. Eller personer vi inspireras av, eller resor, eller musik.. ja, ni fattar grejen?

Vilka är då vi?
Jag heter Sanna och min vackra vapendragerska heter Johanna.
Johanna har precis flyttat hem från London och jobbar numera hemma i Svearike. Hon designar och syr kläder, kappor, väskor med mera. Och jag, jag heter Sanna och är nyss hemflyttad från Glasgow, Skottland. Och planerar nu inför flytten till London i slutet av juni. Jag kan inte så mycket, men jag fotograferar och driver den här underbart fina bloggen. Så det är alltid något!



RSS 2.0