If nobody speaks of remarkable things part 6


27 Februari 2011

Idag är det Sannas födelsedag! Hurra, hurra, hurra! Kuk/kul att vi bara har ett hav mellan oss. Annars hade jag ridit till dig på min ståtliga springare. Iklädd rustning och spelande på min mintgröna bastuba.

Istället för att fira din födelsedag på riktigt älskade, har jag idag varit på möte med Therese angående hennes balklänning! Lajbans var det(eller hade det varit om det inte var så att jag har fått feber). Nu ska jag komma upp med en design till på torsdag! Ska bli awesome! Några få direktiv har jag fått, men jag kan gladeligen meddela att jag och Therese verkar ha ganska lik smak! Fantastiskt! Nu ska jag inspirations-googla lite.

TEA TIME

Jag dricker te ur min fina nya gröna kopp (som jag fått av Johanna). Annie har kokat chai - ja, lyx! - och jag äter Läkerol som mamma har köpt (ja, jag ÄTER dem, och ja jag vet att man inte ska göra det) och så tittar jag lite på Alias och senare blir det en tur i London Eye och efter det lite middag, för idag är det min dag!

MJAU

Fluff, mitt namn är Emma




I missed you ever since you moved away from here



Snaaaart så är jag där. I det ännu kallare landet med hundarna och mamma och pappa och Daniel och Linn och Isabella och Johanna, som nu har körkort, har aldrig träffat Johanna med körkort i Sverige. Ska bli spännande. Hon ska köra runt mig och så ska vi äta fluff och dricka vin - sånt man gör i Sverige!
Jag är så GLAD idag!

SUBSTITUTE


Jag och Ben (numera även kallad "the leg" hoho, man är väl för rolig) var på Tate Britain häromdagen och kollade Damien Hirst-lamm i vattenbehållare gjorda av glas, tusen fjärilssorter i glasmontrar, lite färglada fyrkantiga "skateboards" och annat löst.
Det var en bra dag.


RSS 2.0