Pinterest and The Dark Knight

Har återigen fått en släng av Pinterest-sjukan. Kan inte sluta. Det finns för mycket fint här i världen att upptäcka. Det verkar som att det är en sjukdom jag får när jag jobbar (med det jag kommer att jobba med under en lång tid), vilket är bra, men dumt! Ursäktar det genom att säga att jag faktiskt behöver ha stenkoll på alla sociala medier och dess möjligheter. Men ja, det är ju som sagt en ursäkt. För det är mest bara sjukligt beroendeframkallande och roligt! Woop. Jag älskart. Lyssnar mer på Tom Odell och lite Beach Fossils och Nationals nya och känner att det kanske kan bli en himla bra sommar ändå trots att efter varje natt så är vi en dag närmare avresan! Ja, min kärlek ska till Sydkorea och plugga och det är tufft men skoj på samma gång. Lite kluven kanske.
 
Isbjörnar är fina i alla fall.

I bring you Daffodills

Jobbar just nu med japanska Yamazaki - som har mycket fint till låg priser. Vänta, bara vänta tills fler svenskar anammar detta fantastiska varumärke!

Lyssnar på Tom Odell, taggar för en längre resa i juli, att åka till Göteborg ikväll och att snart har LÅNGLEDIGT!

x

Neverending Playlist

Jag kör Stumbleupon en del. Som den internetsurfande, e-handlande tönt jag är. Har nu hittat Neverending Playlist som ju verkligen verkar vara någonting för mig som slukar ny musik som jag vet inte vad. Du söker på en artist eller ett band du gillar och får upp en spellista via Youtube, därifrån kan du gå vidare till liknande musik! Jag gillar mycket mycket. Och det är gratis och gratis är ju alltid fint!

I should live in salt

Nu befinner jag mig nere i Sveriges södra delar. Närmare bestämt Lund på kvällar och Malmö på dagarna! Jag jobbar för ett företag som säljer presenter på internet här nere och ni som har koll kanske till och med kan gissa vilket företag det är! Jag har hittills intervjuat en kändis, skrivit produktbeskrivningar, blogginlägg och annat kuligt! På kvällarna umgås jag med min bror och mina fina vänner här nere och är ungefär konstant trött - men vad gör det?

RSS 2.0