Monde Yeux

Snart är det måndag igen och tillbaka till praktiken för min del. Sedan jag gett mig in i modevärlden (för en vecka sedan för att vara exakt) har jag blivit ännu mer besatt av kläder och fina saker. Så jag kan tänka mig att det kommer ältas en del om sånt där fjanteri här. Mission den här veckan är att klura ut exakt vad projektarbetet ska handla om, slänga ihop någon slags kundundersökning att skicka ut, fixa filmfestivalenpass, quiza lite, träffa Isabella, äta tacos med Linn och sedan se Deer Tick till helgen! Woop.

Entusiaster

Idag spenderar jag lite tid hemma hos mama and papa. Eller med syskonen närmare bestämt. Mamma och pappa är på Kap Verde och semestrar loss. Ikväll blir det middag på stan med bror och kanske lite dans med syster och hennes kompisar, alternativt någon annan danssugen själ. Vi får se helt enkelt.
 
 

Krig

Nu såg jag att den här bloggen har existerat i snart fyra år! Det är helt galet verkligen vad de här åren har susat förbi och vad vi har hunnit göra! Sedan 2010 har jag hunnit göra typ en miljard saker verkligen.
 
 
 
Ett av mina alla mål för året är att fira det jag gör bra. Jag lär mig så himla mycket på praktiken just nu och jag är så glad för det. Och stolt. Så lite guldglittriga ballonger på det! Woohoop.

Tillbaka i Svenneland

Nu är jag i underbara, härliga Svea-piss-kallt-land. Jag lyssnar på Sweet Bamboo och Post War Years och filurar på konflikthantering och kommunikationsplaner (INTE den mest angenäma tankegången just nu - vill hellre spåna fina fina affärsidéer med Jojobanolo). Imorgon flyttar jag till lägenheten igen. Det ska bli GÖTT. Jag är sugen på att laga en massa nyttig mat och så - skapa mig en liten egen vardag igen! Känns sjukligt längesen. En vacker dag (kanske nästa vecka) ska jag smacka upp lite bilder från resan! Och nu ska jag fortsätta med konflikthanteringen (suck och stön-vill-sluta-skolan-nu).
 
HEJ DÅ

Antennsladd

Hej Sannapanna. En liten historia. Hemma hos Tom finns det två toaletter. En på övervåningen och en på undervåningen. Den på övervåningen ligger precis vid köket och är den som alla använder. Det var typ ett år och en månad sen jag var hemma hos dem för första gången. Sen dess har jag varit där typ två gånger varje vecka. Samanlagt är det ganska många gånger jag har varit på den toaletten. Igår förstod jag att det visst finns ett lås till det badrummet. Haha asså fatta hur många gånger jag har varit på den toaletten utan att låsa? Och hur får man för sig en sådan sak? Att låset inte fungerar. Varför i hela friden testar man inte låset? 
 
Jag har köpt en tv idag förresten. När jag köpt en antennsladd så kan jag använda den! Whhhhhat.

Banana

Hej Sanna! Jag tror att jag ska fortsätta med juridiken ändå.. Nu när jag ändå håller på. Hmm det blir nog bra. Det är inte megakuligt men det är ganska bekvämt och en massa andra saker som jag ska prata med dig om när du kommer hem. Min korridor suger för övrigt. Det är så sjukt äckligt här. I Göteborg var jag och Frida ute tillsammans, i likadana kläder. Haha det var kul. 
 
 
Apropå ingenting alls, såhär såg min frisyr ut på nyår.
 
 
 

Sannapannamanna

Jag saknar dig! Nu har jag precis kommit hem till Stockholm igen. Har haft asabra lov, så jäkla bäst. Hade varit ännu bästigare bara ifall jag hade fått träffa dig. Men nu är du i Filippland och har det också asabra hoppas jag. Tänkte bara säga att detta ska bli ett riktigt bra år. Jag känner det i magen. Puss och fred i ditt ansikte.
Åh sommaren 2013 <3 (Tänk nu att jag egentligen är en stalker och inte alls din kompis)

RSS 2.0