if the spirit has left you baby, don't lie to yourself

Det har varit en fruktansvärt stressig vecka och det är först nu som jag kan tänka lite för mig själv. Jag lyssnar på Dry the river såklart och peppar lite i min ensamhet. Har varit på stan och handlat lite, eller mycket, beror på hur man räknar. Mycket nöjd ägare av en fin fin fin kappa från Massimo Dutti och lite annat smått och gott. Tänkte prova Ginas träningskläder, som ju faktiskt är rätt snygga men som kvalitetsmässigt kan vara questionable. Vi får se helt enkelt, ska inviga imorgon om jag känner att halsen inte plågar mig alltför mycket. 
 
På lördag tänkte jag försöka få med mig någon braig person och se Urban Cone. Jag jobbar till 21 men förhoppningsvis kan jag hinna med spelningen också. Om jag hittar en braig person vill säga...finns inte så många kvar tyvärr. Kihi.
 
Har börjat läsa On the road och första intrycket är att, JA den är jävligt dekadent.
 
Så var det lite uppdaterat sådär.
 
Och ja, just det! Aftonbladet skrev att någon asiat har hittat bevis på att ENHÖRNINGAR HAR FUNNITS! Jag tror att jag ska leta upp denna person och GIFTA mig med honom. Det var det bästa jag hört på länge.
 
Tjing tjong

RSS 2.0