Ditt jävla svin

Hola babooshka!
 
Nu tedde sig ändå livet så väl att jag (JeanBob) föddes med brains. Jag kan inte göra mycket med den (dem...? brains borde ju bli plural?), men den finns ändå där och fyller upp min något-under-medel-tjocklek på huvud. Och med det vill jag säga typ ingenting, mest bara pinpointa att jag nog har ett ovanligt smalt huvud.
 
Johanna..jag köpte en mössa på Gina Tricot för 29 kronor (utan att prova såklart) och den får mitt huvud att se ut som en spik. Jag ser absolut inte cool ut som vissa bloggare tenderar göra, utan mest bara utomordentligt korkad. SÅ nu ligger den där på hatthyllan och glor. Det enda den gör är att highlighta mitt spikraka huvud och mitt Ronja Rövdotter hår. Med mössan på ser det ut som att min frisyr borde kallas för "friterat päron" typ - fattar du vad jag menar?
 
Natti fnatti en asstor patti ♥
 
 

Dagen då Mangan dog

Hola chiquita banana.
 
Jag är uttråkad som faaaaan och jag tänkte att jag skulle passa på att skicka en sexig bild till min älskling in America. Jag har tränat en del på att hitta min "pose" som jag läste i en selfie-guide att man skulle göra. Har övat länge i spegeln, ner med axlarna och fram med bröstet. Jag är inte så bekväm med att le på bild så jag har försökt att fokusera på att slappna av i käken och utstråla sälvsäkerhet genom ögenen. Såhär blev det! Asså jag måste säga själv att jag har blivit så himla mkt bättre #workhard #hardwork #getresults
 
 
 
 
Puss och fred och glöm inte att du är så jälva sämst som du är och försök för fan att var lite mer normal.
 
 
 

RSS 2.0