Kaos

Jo men hallå. Mitt liv är upp och ner. Fast egentligen inte. Ingeting man kan se på utsidan. Ingenting sorgligt eller jobbigt som har hänt. Det är bara kaos i huvudet. Jag kan verkligen inte bestämma vad jag vill göra? Vad vill jag? Vem är jag? Vad fan är viktigt i livet? 

Dancepack

Igår var en dålig dag och idag är en bra dag. Sjukt. Har typ fattat Wordpress nu. Sitter och pillar med Dreamweaver. Fick veta igår kväll vid midnatt att vi ska ha tenta imorgon. Så yey. Jag blir sjukligt förbannad och lättad på samma gång! Slipper tänka på det i helgen och det är gött. Jag är så så så peppad inför STOCKHOLM! 
 
 

Popstrangers

Har kommit på en super-affärsidé den här veckan. Superfärsk och superfräsch! Precis som jag.
 
Har i övrigt haft en hektisk och intensiv vecka med en hel del öl och andra upptåg - igår var vi statister i någon musikvideo/reklamfilm (äntligen börjat det lossna - kändisskap och Hollywood here I come). Jag lyssnar massor på grymma Popstrangers och Money. Och på A's lista "Sadam mys". Den är fin. Nästa söndag har precis halva tiden gått och snart (inte SÅ snart) får jag se honom igen. MEN nästa vecka får jag se mina Ostbröder och det ska bli så så så himla kul! 
 
 
 

RSS 2.0