Regnig dag i Bethnal Green och jobb och en crush som inte får vara en crush

Hej hej hej hej. Sanna hon den där lite halvt manodepressiva unga damen har kommit fram till något!
Om man varje dag skriver ner allting som är sådär lite vackert i livet så mår man bättre för en stund.

Vackra saker 26 januari 2011
Virgin suicides, Pretty woman, solgul anteckningsbok, boken If nobody speaks of remarkable things, regnet, rosa, min kamera, kärleken, vackra men deeply disturbing drömmar (ja, det där är en historia man vill höra), alla mormor och morfars saker som jag har kvar, Themsen, sms-plinget, Ben



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag då?

2011-01-27 @ 00:00:04
Postat av: J

Fint förresten!

2011-01-27 @ 00:00:48
Postat av: Sanna

Haha , ja och så är Johanna en fin sak jag tänker på sådär lite ibland. HIHIMIHI

2011-01-27 @ 02:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0