Marocko

Det stundande temat är MAROCKO! Och då kanske ni ställer er frågan: VARFÖR DET? Och då svarar jag: INGEN VET. Jo men så här är det.. det är en slump! Vad härligt.

Så här då. Det är sent här i änglalandet och jag är trött så det här blir ett low quality inlägg. Ni får låta mig bli ursäktad.
Det jag ville komma fram till var i alla fall att när jag köper hus/lägenhet och inreder den precis så som jag själv vill så ska jag skaffa en hund som passar in - helst en vit lurvig sak. Så ska jag låta den ha ett mintgrönt hundhalsband och så ska jag ta den ut på långa promenader längs någon random sjö och så ska jag äta glass i solen. Så ska det vara.



RANDOM FAKTA part 1:
Min, Fanny och Olles konversation förut (eller ja mer monolog för det är alltid jag som tjötar tills hålet i skallen är så stort att det inte kan bli större - alltså när skallen är borta):
Jag - Ibland vill jag bara ligga ner såhär (lägger mig raklång på heltäckningsmattan i FO's rum) som en stenman.
Olle och Fanny - Stenman?
Jag - Ja eller en sådan där som häxan i Narnia förvandlar till sten. Det hade varit skönt att bara ligga still liksom någon gång ibland.
Olle och Fanny - ...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Två kommentarer:

1 Jag vill också ha en liten vit lurvig sak(kommer aldrig hända, men skulle jag ha en hund skulle den se ut så, awesome)



2 Jag tänkte bockstensmannen. Fast han är ju inte så fast. Inte så sammanhållande.

2011-03-10 @ 19:26:59
Postat av: Suzy

Bockstensmannen är jävligt osammanhållande

2011-03-10 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0