Min nya fina halsduk

Efter 500 avsnitt av Sex and the City.(går fortfarande på Treo och Esberitox)
Vill permanenta håret, som vanligt. Kan inte se ett avsnitt utan att det börjar hoppa i hårstråna på mitt lilla huvud. Farliga, farliga, farliga tankar. Försöker dämpa suget genom att titta på bilder där jag ser ut som ett får. Inte riktigt looken man är ute efter, men looken man får.(får)
Tack vare olika sorters medecin har jag ändå lyckats vara lite produktiv. Medan de unga, snygga snickarna sprungit omkring här på taket idag, har jag(med hår så fett att jag snart kan krama ur det i en stekpanna och steka pannkakor i det) suttit som en annan pansionär och stickat. En fin, lång mörkblå sak blev det. Tur att slutresultatet blev bra, hade inte riktigt kunnat leva med den här dagen annars.
Mot friskhet mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Kompis!!

me likiiii!!!

2011-03-03 @ 23:23:13
Postat av: Anonym

menar.. Matilda likiiiii

2011-03-03 @ 23:23:55
Postat av: Suzy

jag lajki med. mot friskhet! och så all makt åt tengil helvete

2011-03-09 @ 01:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0