Only you can make you happy

Jag haft en del att göra på sistone, oj oj oj. Jag invigde min braiga vecka med Edward Sharpe and the Magnetic Zeros i Old Vic tunnels förra helgen. Det var ett litet hejdå-häng med Amy som har åkt till USA i 5 veckor (!), där hon bland annat ska gå på South by Southwest i Texas och sedan couchsurfa runt litegrann. ÄH, den lilla luckycheesen. Sedan var vi på Betsey Trotwood igår och såg på Fanny när hon spelade lite Johnny Cash och lite Johnny Flynn. Hon är lite FÖR bra. Sedan har jag och benet det bra och han är söt men nästa vecka Johanna, håll i hatten, kommer Harald! Jag är drama-förberedd. BRA att Isabella kommer, hon ska vara (för att citera henne, inte mig, tro inte att jag använder sådant språk) min cockblocker.

Jag är tyvärr lite krasslig men det är för jävla bra att jag har fin musik i mina lila hörlurar och bra tidningar och en fin ljusgrön kopp och min fina blommiga tekanna. Jag kommer bli bra snart så snart.
SMACK


Kommentarer
Postat av: Jonispågen

Sanna! Fan vad kul! Lite kompisar! Drama, drama, drama, säkert. Men skit i det! det lär ju bli awesome. jag skulle inta heller använda ordet, tro mig,(jag tror dig) men hon har en poäng.. haha. Roligt, roligt roligt!!!

2011-03-19 @ 18:16:47
Postat av: Sanna

Haha cp. Ja fast nu fick jag veta att han inte kommer förrän i nästa vecka. Lovisa och de andra får agera cockblockers istället. Apa. Hon har definitivt en poäng. Cockblocker behövs! ROLIGT!

2011-03-22 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0