Jurister och e-handlare

Det har gått ett år. Om inte mer. Numera är vi helt andra personer. Vi bor fortfarande i olika städer men nu är det jag som är fast i en tom, ekande, grå hemstad. Och Johanna bor i Stockholm. Vi hörs mer eller mindre varje dag. Vad hade man kunnat förvänta sig? Bästa vänner håller ihop.
 
Vi har nya mål i livet. Johanna studerar juridik och jag, jag ska bli e-handlare. Jag ska stå på egna ben och jag ska bestämma själv - för det är det jag gör bäst. Jag fungerar bäst när jag får surfa på nätet, hitta inspiration, omvandla den till mitt eget, klara mig själv men med hjälp av folk jag litar på. 
 
Jag bor i en tvåa vid Redbergsplatsen med Adam. Aldrig någonsin har jag känt såhär mycket för någon. Aldrig velat lära känns någon såhär. Aldrig, egentligen, velat dela min tillvaro med någon. Och Johanna, ja hon är andra halvan av Tom och Jerry!
 
Hjärta och smärta
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0