Iron Lady

Drömmar som besannas, människor som kämpar för det de vill och det de tror på är sjukligt inspirerande. Jag såg The Iron Lady idag för att hedra Margaret Thatcher lite grann. Jag är kanske den enda som kollar på begravningsceremonier när jag gymmar - men jag älskar ju allt som har med London att göra och Margaret Thatchers liv fascinerar mig så det bara blev så. 
 
Håller på att försöka hitta min andra LIA-plats. Vilket inte är lätt när man inte känner för det för fem öre. Hoppas på att inspirationen snart skall komma.
 
I övrigt så känner jag mig rätt nerchillad - har inte längre tusen-saker-upp-över-öronen-långt-över-himlen som måste göras. Det är helt fantastiskt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0