GENEVE

Idag är jag glad för några saker 1) jag har äntligen fått mitt nya kort 2) mitt rum börjar äntligen bli beboeligt 3) bara en natt tills jag ska möta Tom på flygplatsen för han kommer hem. Idag är jag inte så glad för några saker 1) jag var tvungen att köpa kurs lit(coooling) för typ alla mina pengar 2) jag hittade en faktura som skulle varit betald den 5 augusti 3) mitt Internet vill inte fungera 4) jag har målat både mina tånaglar och finger(?)naglar och kan inte göra någonting just nu förutom att ligga raklång i sängen och titta rakt upp i taket= jag är en idiot. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idiot

2013-08-28 @ 11:30:42
Postat av: Sanna

Heja att Tompaman snart beträder svenskt territorium. Och kanske lite Johanna-territorium???

2013-08-28 @ 11:54:39
Postat av: Sanna

(hihi nu busade jag för mycket igen)

2013-08-28 @ 11:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0