Harry min hjälte

Idag är en dålig dag. Ibland är det bara så. Vissa dagar suger. Jag vill så gärna åka till Stockholm. Här är jag inte den jag vill vara. För att dämpa min ångest något har jag ägnat dagen åt att kolla på tiotusen avsnitt av Cougar Town(som är en mycket bättre serie än vad titeln får en att tro) läst tusen sidor i min bok och nu kollar jag på Harry Potter och de vises sten. Älskade Harry. Harry ger mig hopp om att morgondagen kommer att bli bättre och då Sanna, om du har tur, kommer en Amsterdam-guide.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skrott! Du är den bästa jag vet! Helt serri

2013-08-20 @ 00:28:28
Postat av: Skrott

Du är det bästa jag vet

2013-08-20 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0