Malmö och The Bronx

Igår hade vi finbesök i butiken av coola grabbar från The Bronx - super-hardcore-punk-snubbar. Helt i min smak. Efter jobbet bar det av ut på Malmös gator för lite mer festival och öl och målet var typ att se Johnossi men det blev inget med det. Idag känner jag mig lite sliten och ska nog hem och ta det lugnt för en gångs skull. Vara lite ansvarsfull och betala räkningar! Det är kul. Funderar lite på vad jag ska köpa hos blåboxen för mitt fina presentkort. Jojo, hjälp mig! Och så undrar jag lite över varför en person köper två hjälmar á 2.995,-? Vad är det för någon? Jag vill veta. Ingen vanlig hjälm heller utan en sådan där uppblåsbar engångs-super-hjälm! Människor, människor..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonis

Kanske att du också ska köpa en cool hjälm? Det är ett tecken!

2013-08-21 @ 17:12:13
Postat av: Sandy man

Ja men antagligen. Ska nog göra det. Presentkortet är på 1000 kr å de känns ju värt å lägga till 2000 för att få min älskade hjälm!

2013-08-21 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0