Moonshine Baboonshine

Nu börjar det verkligen närma sig avresa för min del. NERVÖST! Jag skriver just nu en självanalys för projektledningskursen. Det är kul men jag anar att jag har en lätt schizofren störning. Å ena sidan är jag är as-högljudd och jobbig och sedan är jag eftertänksam och reserverad. Hmm. Så är det. Hellre psykiskt störd än grå mus skulle jag vilja säga. 
 
Johanna min bästa av alla bästa. Jag saknar dig! Önskar att du kunde sitta här och brainstorma schizofrena beteendemönster med mig. Det hade varit himla fint. Jag har i alla fall knåpat ihop en tavla till dig som jag tror att du kommer gilla. Du ska få den i julklapp men jag är typ kär i den så nu gäller det att vara snäll annars behåller jag den själv! 
 
Nu kom jag på att jag nog ska ringa dig ikväll. Eller imorgon. Måste skriva klart självanalysen först tror jag. Eller jag vet inte. Jag är ju schizo.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0