Drömmar om Y-stolen och chockrosa ränder

Jobbar just nu med säljande texter i skolan och det är verkligen någonting som jag kan använda i jobbet. Har tittat runt lite och stötte på företaget Ninetech som jobbar med just webbkommunikation via olika medier och säljande texter. Detta är någonting som jag tycker verkar sjukligt intressant, och någonting som jag kan tänka mig att hålla på med.
 
Jag är en väldigt kreativ person som får utlopp för min överskottsenergi genom att uttrycka mig på olika sätt - musik, fotografering, skissa, göra kollage, måla om möbler, skriva. Igår kväll gjorde jag dock sönder min gitarr för att det gick så helvetes jävla dåligt. Hmm. Tillbaka till ämnet: Jag har funderat länge nu på vad jag verkligen vill hålla på med, var jag vill vara och så vidare. När jag fick veta att A funderar på (och har sökt) att läsa en utlandstermin så började jag fundera på vad jag håller på med. Jag gör allt för andra, och det är aldrig någon som är nöjd - och i synnerhet inte jag. Jag tänker väldigt sällan på vad jag vill göra och vad jag mår bra av. Så nu går tankebanorna typ studera på Berghs, ta kurser i webbkommunikation och sedan jobba som konsult på olika företag, falla tillbaka på inredningsarkitekt-spåret. Ja, jag har alltid varit en överpresterande människa, aldrig varit nöjd och en yrkeshögskoleutbildning (enbart) räcker inte för mig - hur dumt det än låter. 
 
Den här väggen hade gjort mig glad typ vareviga morgon.
 
Bild från Boligmagasinet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0