Eyeless in Holloway

Och Johnny Flynn får mig som alltid att tänka på London. Där allt hände och allting vände.
 
Har mycket att göra som vanligt, men jag skjuter upp på ett sätt som bara jag kan. Jag försöker hitta mina prioriteringar. Bara jag klarar kurser och får det betyg som krävs så kommer det att gå bra för mig ändå. Jag har alltid varit sådan som stressar upp mig för saker flera veckor i förväg och kan liksom inte slappna av, eller släppa det. Jag måste börja prioritera - man måste inte göra allting, jag måste inte vara i skolan varenda dag, jag måste inte vara alla till lags. Försöker verkligen tänka på det och hitta en balans som passar mig. För det är dags för mig att ta tag i mig själv, och tänka på mig. För det är bara jag som är jag. Och det är bara jag som kan göra mig själv till mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0