Blue skies

Har sovit mest hela dagen. Jag är så fruktansvärt trött så jag vet inte vad. Mått så himla illa och haft ont i huvudet. Livet rullar lite smådåligt just nu. Jag har läst en massa och fått en del gjort, men det är skola och jobb som tar emot mest. Tror att jag behöver en paus, vilket jag ska få snart så snart. Nu är det bara att kämpa på. 
 
Drömmer om vackra hem man kan bo i och saker man kan äga. 
 
 
Det här är förövrigt det coolaste köket jag sett på länge. Har varit så inne på pastellmålade köksluckor och Smeg-kylar att jag glömt att det faktiskt finns annat. Undrar hur mycket smuts och fingeravtryck som syns på luckorna?
 
Jag fyller 23 snart och det är väl som det är. Ska inte fira så mycket. Ska till Lissabon med A dagen efter så får se till att fira där. Alla mina vänner bor långt, långt borta och jag har ingen lust att fira med vem som helst så tror att jag hoppar det detta året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0