Lisboa

Nu har vi bokat första resan för året. Lissabon blir det i slutet av februari. Vet inte om säsongen är rätt men det känns fruktansvärt bra. Börjar bli lite schizo och tror att de enda som läser det här är jag och A så jag tänker inte skriva om allt, allt, allt. 
 
Förra året var ganska bra resemässigt får jag väl ändå säga. Var i Norge och åkte bräda med F och hennes familj/släkt/vänner i februari, var i Barcelona i April, på kryssning i maj - stannade då i Tallin, Helsingfors och St Petersburg (sjukt cool stad), sommaren var tråk, tråkig med massa jobb så åkte mest på smågrejer som Varbergs kurort och till huset i Värmland och så var jag då i New York i oktober. Jag hoppas att detta året blir ännu bättre, vill till Japan senare i år, och helst vill jag hinna med en liten Italien-tripp i sommar. Och gärna London då. För snart är det 1,5 år sedan jag flyttade hem och jag saknar det varenda dag. Men så ska man ju ha tid och pengar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0