Oh, what a beautiful night

Har nu bara 2 dagar kvar på LIA:n och det känns både konstigt och tråkigt och roligt. Vet inte om jag är lämpad för skolbänken egentligen med mina koncentrationssvårigheter och taskiga morgonhumör. Men vill man komma någonstans så behöver man väl kunna någonting också. Lägger upp en massa nytt från Kähler just nu på sajten och det finns verkligen en hel del fantastiska produkter! Så himla vårigt och coolt och nytänkande och klassiskt på en och samma gång på något sätt. Måste säga att Kähler är relativt dåliga på att marknadsföra sig - vilket är tråkigt fast ändå bra för mig som är något av en sucker för det okända. Om så inte minst i musikens värld - framförallt där kanske man skulle säga. 
 
Den här Bozza-skålen är något av en favorit:
Sedan så finns ju hela Mano-serien som jag verkligen älskar! Hade velat ha ett potpurri av olika färger och produkter hemma. Det hade vart GRYMT!
 
Och som ni kanske har sett är det ljusblått och mint som gäller. Överallt. Hela tiden. Och typ orange.
 
När jag kom hem igår så hade min andra halva köpt rosor till mig och jag kan säga att det GJORDE min dag. Vi har haft det lite svajigt ett tag - mest på grund av hur jag mår - men nu känns det så himla mycket bättre. Var redo att ta mitt pick och pack och flytta till andra sidan Jorden. Någon sådan där spontant, galen men dum idé som jag får ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0