Mjau

Igår var det någon som hade fest i korridoren. Imorse när jag vaknade så höll jag nästan på att kliva i spya. Yum. Ska ta mitt pick och pack och åka hem till herr T för att i helgen ska vi ha plugg-lan.(Vi brukar kalla det så när vi egentligen har en fet uppgift som vi måste jobba med hela helgen. Sen dricker vi fejk-Red Bull och äter pizza.) Jag håller tummarna för att det ska vara uppstädat när jag kommer tillbaka på måndag, men i denna korridoren kan man inte vara säker. Nu till en mycket roligare sak. Bilder på när vi var ninjas i Lund för några veckor sen. Skulle springa för livet om jag träffade denna grupp av livsfarliga ninjor på stan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0