Tankar från en pinne

 
Livetforenjeanbob är kanske inte så avlägset som vi tror, vi kanske ska börja här Janus?
 
Livet för en Jean Bob är som livet på en pinne. Lite konstigt, lite obehagligt men åh, så skönt ibland. Här är jag och Justin T på den svenska Rivieran: Österlen. Backafestivalen närmare bestämt. Äppelcider blev det ingen, men en eller tretton för många öl. Själv ramla jag bakhuvudstupa. Alltså som en fura. När jag skulle till tältet och sova hände detta, och när jag styrde om min skuta för en liten piss-in-the-wild snubblade jag mellan 3-5 gånger på x-antal tältsnören. ATT MAN ALDRIG LÄR SIG. 

Kommentarer
Postat av: Joinspågen

Livet på en pinne det är fint det. Ibland lite kli-igt i röven bah

2015-03-06 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0